Translate

zaterdag 17 november 2012

Glorieus zegevierde ik..

Ik ben weer terug! Bam jonge. Ik zal jullie even een korte update geven, de status van mijn leven even met jullie delen. God, wat moeten jullie je gelukkig voelen als lezer, zomaar een status update uit mijn leven ontvangen. In ieder geval, ik zal to the point komen.

Vorige keer had ik jullie verteld dat ik twee tentamens moest maken voor mijn P. De spellinggoden waren me niet goed gezind, een tentamen niet gehaald. Maaaar.. het andere wel!! Dus, bij dezen, wil ik de heilige koeien in Afrika bedanken, de heilige kippen in Thailand, mijn gelukspen en natuurlijk mijn gras groene boterhamtrommel. - Excuses voor contaminatie.

In ieder geval, mijn halve glorieuze gevoel hield even aan. Tot dat stage begon, juf dit dat. blabla.. Maar dat is van de ene kant ook wel leuk, anders voel ik me zo overbodig als niemand me roept. Het is trouwens heel raar en vreemd om als stagiaire een lerarenkamer binnen te wandelen, ik zou zomaar een VWO6 leerling kunnen zijn, of niet??

Laat ik zeggen, de eerste week heb ik overleefd. Ik heb het overleefd als een baas.
De volgende week, maak je borst maar nat?

Met liefde. X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten