Translate

maandag 5 november 2012

Stress to the max!

Ik ben weer terug! Jeetje wat een week was vorige week, juist ja, tentamens. De normale tentamenweken kom ik wel door, niet heelhuids, maar ik kom ze wel door.

Afgelopen vrijdag en vanmiddag waren het zwaarst. De twee tentamens die ik moet halen voor mijn propedeuse, ik heb er gewoon slecht van geslapen. Maargoed, dat was niet alles. Ik had zenuwen op mijn maag, wist niet meer of ik in had gechecked bij de ns.. Ellende.

Eenmaal op school ging het stukken beter, van angst heb ik 1 liter water gedronken in de hoop dat mijn zenuwen wat afnamen. In het lokaal moest ik daardoor naar het toilet, dat niet mag. Ik had werkelijk waar een top dag.... Hoe mijn tentamens zijn gegaan, dat wordt afwachten.

I'll keep you up to date!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten