Translate

maandag 29 oktober 2012

Tentamens, yes!

Jongens, wat een ellende. Jongens niet in de zin van het mannelijk schoon, maar gewoon jongens van jongens wat een ellende.

Mijn tentamens zijn begonnen. Dolletjes! Vandaag had ik mijn eerste tentamen, en ik kan je vertellen, er zaten twee vragen bij waarvan ik niet eens wist dat zulke informatie in mijn boek stond. Nu zou je denken, slecht geleerd of wat. NEE. Ik moest 200 pagina's  leren, en dat heb ik op een nogal selectieve wijze gedaan. Ik bedoel, een leven is kort, dus tijdwinst is altijd mooi meegenomen.

In ieder geval, deze week ligt mijn focus op spelling. Vrijdag is het D-Day, dit is bloedserieus, aankomende vrijdag, 2 november, is de dag dat ik mijn propedeuse moet gaan halen! Met de nadruk op moet! Ik ga het gewoon doen, spelling verslaan.

 Dus, als je me succes wilt wensen, wens me dan veel succes want ik heb het ontzettend hard nodig! Keihard succes. Bid naar de spelling goden, een gebed naar eufemismen en een kruisje voor de e-trema.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten