Translate

zaterdag 22 september 2012

Introductie

Juist ja, dit is de eerste keer dat ik een blog maak, dus het is nog even wennen en rondkijken. Ik weet nog niet precies hoe dit werkt, ja ik ben een 'groentje'. Enfin, ik wil een blog starten waar ik random dingen op post, gewoon wat ik denk..  - stream of consciousness - of dingen die ik meemaak, mocht ik wat meemaken. Ik wil een leuke blog neerzetten, met boeiende verhalen.

De echte reden voor deze blog is dat ik graag schrijf, ik wil graag dat mensen mijn verhalen lezen en waarderen evenals bekritiseren. Laat je gaan. Op dit blog is een diversiteit aan teksten te vinden, columns, poëzie en proza. Sommige stukken zijn geschreven voor mijn opleiding - Nederlands, anderen gewoon voor de lol.

Groetjes :)

1 opmerking:

  1. Titanium Bars - TITANICS ART
    Our Tionys bars provide premium and quality titanium dioxide skincare dining and beverages for where to buy titanium trim the titanium jewelry for piercings TIONY BAR titanium wedding band sets AND HOT SAUCE TIONY citizen titanium watch BAR AND HOT SAUCE SAUCE HOT SAUCE CHILI HABANERO.

    BeantwoordenVerwijderen