Translate

dinsdag 9 oktober 2012

Bewijs

Jongens, ik heb goed nieuws te melden!!

Namelijk, ik schreef laatst over een tentamen, dat ik 99 pagina's in twee dagen moest leren, nou het is me gelukt! Ook nog eens knetter goed! Dus, aan alle studenten, jawel het is mogelijk om 99 pagina's tekst te leren in een tijdsbestek van 2 dagen.

Voor alle ouders die nu boos op mij zijn, denkend dat ik 'hun kind' aanspoor om pas laat te beginnen met leren, doe dit voorval af als: 'geluk'.

In ieder geval, ik kreeg vandaag het tentamenresultaat en ik bleek een acht te hebben, de leraar waardeerde dus mijn antwoorden. Nogmaals, als je denkt shit ik moet nog leren -> YES YOU CAN! Maakt niet uit hoeveel tijd je nog hebt, het komt goed :)

Voor alle studenten die zich wel eens ontmoedigd voelen door de hoeveelheid leerstof, lees dit nog eens, en nog eens en nog eens.

Goodluck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten