Translate

vrijdag 5 oktober 2012

Van liedje naar Trema

Kylie give me just a chance, lets go out and dance! We can in to the groove, i can watch your move.

Dit liedje maakt me altijd blij, het regent nog steeds als hell, ik moet nog mega veel samenvatten, maar met dit liedje op de achtergrond kan ik alles. Alles is een groot woord, laat ik zeggen, veel. I'm dreaming about you every night, was het maar waar.

In ieder geval, ik had jullie al een fijn en te gek weekend gewenst, dus dit is een beetje een nutteloze post. Ik had natuurlijk weer een pagina verder kunnen zijn met mijn samenvatting, ontzettend interessant ook -.-  de historische jeugdliteratuur. Ik vermaak me kostelijk op mijn vrijdagmiddag.

Het wordt er niet beter op, ik denk nu aan alle dingen - leukere dingen - die ik op dit moment had kunnen doen, ik heb overigens zin in een feestje! Dus, waar is dat feestje? Niet hier in ieder geval, in Haren is ook geen feestje, anders hadden we dat al lang geweten...  -.-'

Ik kijk ondertussen dat ik dit typ even naast me, ik zie mijn berg zorgvuldig georganiseerde papieren *kuch*, nu heb ik nog minder zin om te gaan samenvatten, waarom moet dat ook? Dat boek is, oud en veel te dik, vol met informatie waar 'niemand'  - oke vast wel iemand -  iets aan heeft, dus een samenvatting is ook erg nuttig! Als ik de samenvatting klaar heb, weet ik ook weer meer, en kan mijn weekend ein-de-lijk beginnen!

Je vraagt je af, waarom ik nog niet ga schrijven? Nou, ik kan dit stuk tekst ook niet abrupt beëindigen, overigens is beëindigen een vervelend woord om te schrijven. Het laat me nadenken. Sowieso woorden met trema laten je nadenken, wel trema of niet? Extra e of niet? Het gaat om de leesbaarheid zegt men dan, tja voor een analfabeet hoef je het trema dus niet te plaatsen. Op een toets is dat geen geldige reden voor het niet schrijven van trema's. Ik raad je dit dus ook af! Niet doen. Schrijf dus wel trema's.

Nu ik deze trema kwestie aan het licht heb gebracht, realiseer ik me dat ik ook nog eens moet oefenen met het plaatsen van trema's aangezien mijn tentamen eraan zit te komen, dat ik MOET halen. Moet is trouwens een vervelend woord, ik krijg er nare gevoelens van..... in de algemene zin van het woord...

Ach, ik ga weer samenvatten. Echt waar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten