Translate

woensdag 17 oktober 2012

Bowlen

Freakin' Fantastic! Dat was het bowlen gisteravond, ik ben erachter gekomen dat ik duidelijk geen talent ben wat betreft bowlen. Nu zit ik thuis, met een gekneusde duim, wijsvinger en middelvinger en een opgezwollen pols. What de heck heb ik fout gedaan? Je zou zeggen, ballen gooien is niet zo moeilijk, tenzij ze 9 kilo wegen en dat waren de kinderballen.

Vernedering maximaal. Zelfs typen doet pijn. arggg. Dat wordt vandaag lekker uitrusten, want morgen staat er een drukke dag op het programma. Allereerst sta ik vroeg op, dat betekend 07.30. Dit vroege opstaan is natuurlijk met een doel, mijn scooter wegbrengen voor reparatie. Daarna snel weer naar huis om vervolgens naar de stad te gaan, wat nieuwe kleding kopen! Alsof dat nog niet genoeg is ga ik 's avonds lekker uit eten en naar de bioscoop met mijn beste vriendin. Ik zeg, topdag!

Het enige dat nu nog ontbreekt is een zonnetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten