Translate

maandag 22 oktober 2012

Faal

Ik ben boos, op mezelf. Ik zat vanmiddag lekker op de bank, ik had namelijk nog vrij vandaag! Ja ja, ik was lekker aan het genieten op de bank. Een zonnetje, de tv, chips en wat te drinken. Mijn dag was top.

Tot dat ik me bedacht dat ik vandaag een tentamen moest inleveren. Ik kon mezelf helemaal harstikke kapot maken. Dat tentamen moest je persoonlijk gaan inleveren, om 16.00 was het inmiddels te laat om nog naar school te reizen, en de leraar was ook al naar huis toe. Ik voel me nog steeds mega dom, terwijl ik dit typ. Mygod ik ben echt een sukkel af en toe.

Maar, voor alles is een oplossing! Dus, ik ga morgen naar die 'goede' man toe, kijk hem ontzettend schattig aan en geef de cd waar mijn tentamen op staat. Ik heb ook al een excuus bedacht, het is niet ijzersterk maar tenminste iets. Het excuus ga ik niet hier typen, het lijkt me beter dat het excuus niet online staat. Voor mij eigen bestwil, en inlever kans. :)

Voor de studenten onder ons, godverdommese kut ik weet nu dus ook hoe je je voelt als je een tentamen vergeet! djunae.

Excuses voor bovenstaande 'niet nette' woorden.

Toch heb ik dit met liefde getypt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten