Translate

dinsdag 2 oktober 2012

Studytime..

Ik maak glorieuze tijden mee! Niet normaal. 's Ochtends in een ram volle bus, bah. Daarna in een te volle +15 min. vertraagde trein, bah. Dan op school een hoorcollege, bah. Nu thuis leren voor het tentamen van morgen, bah.

Heerlijk toch? Achja, whatever it takes zullen we maar zeggen. In ieder geval, het is nu redelijk druk wat betreft school. Veel opdrachten, weinig tijd om deze te maken. Gelukkig is het bijna vakantie! Ben er echt aan toe, en na de vakantie nog een weekje rustig de zaken op orde stellen en dan vol gas voor de tentamens. Het zijn me er weer een paar mooie. -.-'

Terwijl ik dit zit te typen, had ik natúúrlijk ook kunnen leren, in ieder geval had ik het boek al open kunnen hebben... Hmm. Verleidelijk klinkt het niet, achja dadelijk toch maar beginnen. Ik moet nog 37 pagina's voor morgen. Gaat het lukken? Jawel joh! - hoop ik.

Dus iedereen die dit leest, ga studeren of niet. Ga werken, of niet. Ga chillen, doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten