Translate

vrijdag 5 oktober 2012

Vrijdag, thank god!

Hehe, het is weer vrijdag! Eindelijk, het moment waar heel de wereld op wacht, twee dagen rust. Twee dagen niets, tenzij je zoals ik een baantje hebt in het weekend. Maar goed, geld moet ook verdiend worden, toch?

Dus ik kijk altijd uit naar de zondag, en maandag. Normaal heb ik dan vrij van school, behalve aankomende maandag. Ach, wat een leven ook. Ik moet niet klagen :).

Aan alle mensen die dit lezen, aan alle jongens, meisjes, mannen, vrouwen, kinderen, baby's, embryo's voor zover aanwezig, ik wens jullie een ontzettend fijn weekend! Geniet ervan!

Drink met je maten, met mate, of niet. Ga lekker opstap, maak geen huiswerk, kom maandagochtend pas tot de conclusie dat je dit weekend niets hebt gedaan, ga in paniek naar school, maak daar als de bliksem je huiswerk, en denk nog eens terug aan je fantastische weekend!

Je weet, alles komt goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten